Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Thursday 12 September 2013

Ønskebrønn med mal, publisert i Ett Trykk



 
Har laget en ønskebrønn etter stor inspirasjon fra Anne.
Hun er designer for G45 og hun lager de vakreste ting.
Alle papirene på dette prosjektet er fra G45.

 
Bøtta kan man sveive opp.
Sveiven er laget av en hank på et malingsspann.

 
På taket så ligger det et kort som man kan skrive en hilsen inni.

 
Det gikk med store mengder blomster til dette prosjektet, men vet ikke hvor de er fra.
Blomster og blader har fått et fingerstrøk med gesso, synes det gir litt mere liv til prosjektet.

 
Jeg har konstruert denne selv og bygd selve konstruksjonen i tykk papp.
Pappen har jeg malt med snø maling, det ble litt sånn fin murstruktur.

 
Oppi bøtta så er det plass til en pengegave.
Bøtta og den runde delen av brønnen er laget i tynn smidig papp.

 
Her er kortet som ligger over taket.
Stempelet er fra Tim Holtz.

 
Taket sett fra en annen vinkel.
 
 
Jeg har laget en mal på brønnen, den er til fri benyttelse for alle.
 
Men samtidig vil jeg sette stor pris på og bli linket opp når dere bruker malen min.
 
Setter stor pris på om dere legger igjen en kommentar og legger dere til som følgere.
 

No comments:

Post a Comment